Thursday 3 November 2011

Bunuh dan Tanam

Pasangan suami isteri di Jerman, Marcel Thomas (35) dan Kirsten Hoffmann (38) nekad membunuh dan tanam mayat bayi mereka yang berusia 1 hari di halaman belakang rumah mereka. Mereka memberikan alasan kerana tidak mampu untuk menyara anak mereka yang ke-4 ini kerana sudah mempunyai 3 orang anak.





Mereka membunuh dan menanam mayat bayinya pada tahun 2 tahun lepas (2009 lah..) Macamane benda boleh kantoi? Baru-baru ni, Marcel di katakan telah mabuk masa lepak-lepak dengan kawan-kawannya. Masa tu la, dia terlepas cakap pasal rahsia tu. Kawannya telah buat laporan polis pasal ni.

Dalam masa yang sama, pihak polis telah melakukan penyiasatan terhadap kes tersebut. Pihak polis telah menggali laman belakang rumah mereka dan menjumpai bungkusan plastik yang mencurigakan. Pihak polis membawa bungkusan tersebut ke makmal dan melakukan ujian DNA. 

Selepas ujian DNA dan pengesahan di lakukan, Marcel dan Kristen di tahan dan jika sabit bersalah, mereka bakal mengahadapi hukuman yang berat. Kes mereka masih di adili di mahkamah.

No comments:

Post a Comment