Wednesday 2 November 2011

Prince William & Kate Middleton

Perkahwinan di raja antara Prince William dan Kate Middleton yang telah menjadi tarikan seluruh dunia. Banyak aktiviti yang dilakukan bersama-sama selama 6 bulan iaitu tempoh perkahwinan dan telah menerima surat sebanyak 60K daripada peminat mereka.

Pada 29 April 2011, sedunia terpesona dengan perkahwinan Prince William dan Kate Middleton. Perkahwinan diorang penuh dengan adat di raja yang telah menjadi amalan semenjak turun-temurun lagi.

Presiden Barack Obama dan Lady Michelle merupakan orang pertama yang melawat pasangan ini bagi mengucapkan tahniah.

Kate Middleton telah menjadi salah satu idola selebriti dalam berfesyen. Di acara-acara rasmi diraja, kecantikkan Kate amat terserlah. Prince William juga apa kurang hensemnya.

Fesyen perkahwinan diraja, anda perlu memakai topi atau hiasan rambut. Kate juga tidak ketinggalan untuk mengikut adat di raja tersebut.

William dan Kate juga turut meraikan hari ulang tahun Queen Elizabeth dan nampaknya fesyen Kate telah menjadi ikutan kerabat wanita yang lain.

Prince William akan membawa Kate kemana sahaja majlis rasmi di raja. Samada perjumpaan dengan kerabat diraja yang lain mahupun majlis untuk penganugerahan medal.

Mereka juga tidak ketinggalan menyaksikan sukan tenis (sukan feveret) di Wimbledon iaitu perlawanan antara Andy Murray dengan Richards Gasquet.

Mereka berada di Muzium of Civilation, Kanada pada 1 Julai 2011 bagi meraikan majlis persahabatan antara kerabat-kerabat diraja.

 Pernah terlibat dalam pertandingan memasak di Quebec. 

 Sape cakap kerabat di raja tidak sesuai berpakaian "country"

 Lawatan ke Los Angeles, California

 Menghadiri pertandingan polo Santa Barbara

Penganugerahan "BAFTA awards" 

 Ciuman manja Kate kerana William menang dalam pertandingan polo 

Prince William dan Kate juga telah membuat arca tangan mereka sendiri di Inner City Arts semasa lawatannya ke Los Angeles.  

Rupa-rupanya Prince William dan Kate berhati mulia seperti ibunya Lady Diana. Mana lagi nak tumpah kuah kalu bukan ke nasi.  

 Menghadiri majlis perkahwinan di raja antara Zara Philips dengan pemain rugby Mike Tindall 


No comments:

Post a Comment