Friday 18 November 2011

Porsche Dicuri Telah Dijumpai

Selepas kehilangan kereta Porsche pada tahun 1986 di Las Vegas, Peter O'Toole telah berputus asa untuk mencari kereta itu dan meneruskan kehidupan seperti biasa. Walaubagaimanapun, kereta Porsche itu telah ditemui di dalam kontena menuju ke Australia. Peter tidak menduga akan menjumpai semula kereta Porsche itu, malahan dirinya sudah mempunyai company construction sendiri dan telah menetap di Oreogon.



"Saya bukanlah seorang peminat sports car, tapi saya amat sayangkan kereta itu. Rasa macam cool bawak kereta itu", jelas Peter dan ketawa.

Ulasnya lagi, Peter telah membeli kereta tu masa tinggal kat Las Vegas dan bekerja di Barbary Coast Casino. Kereta itu hilang pada 24 November 1986 masa Peter pergi ke gym.


Kontena itu di isi dengan 100 buah kerete yang mempunyai berlainan masalah. 24 kereta curi, 63 kereta tiada pengesahan, 7 kereta tiada harga dan 6 kereta lagi mempunyai dokumen palsu. Secara rawak, jumlah harga semua kereta ini sekitar USD1.8million. Selepas kereta itu dicuri, ia telah pergi kesemua tempat seperti Washington, New Jersey dan Florida.




No comments:

Post a Comment